tirsdag 29. juni 2010

Storlientur

I dag var jeg en snartur på Storlien. Følte for å være litt harry :) Det vanlige ble kjøpt inn... altså flesk, snop, tobakk og snus. :) Stakk en tur innom Storlien sentrum også... hvis det kan kalles for det da... Ganske så rolig plass ja. Nesten litt Twin Peaksstemning der, derfor er bildene jeg legger ut i svart/hvitt denne gangen... også fordi jeg endelig fant ut hvordan jeg skulle få til svart/hvitt bilder da :p















Dette bildet må jeg nesten komentere.Sylvias Kanonbar er vel en av de mest slitne og minste plassene jeg har vært å spist på. Men alikevel vil jeg anbefale den på det varmeste. Man følte seg velkommen der, og maten var både varm og god. Dessuten var det mer enn nok av den til at man blir god og mett. Selvsagt er det ikke noen 3 stjernes plass der man får bestille gåselever og trøfler. Men en stor posjon med Falukorv er ikke å forakte det heller... det var nemmlig det jeg spiste :) Du får selvsagt det vanlige som pizza, hamburgertallerken osv. også :) Hvis du ser oppå taket på bygningen ser du faktsik at det er plassert en kanon :) Den er strattegisk plassert med løpet i retning Norge... Jeg var derfor litt nervøs når vi gikk inn... det kunne jo tenkes at Sylvia ikke likte nordmenn... men tok heldigvis grundig feil der. Derfor kan jeg trygt annbefale dere å ta en tur innom.:)


              
              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar