fredag 23. juli 2010

kveld i byen

En kveld i byen, kan være noe av det mest ensomme man kan finne. Man kan gå i de tomme gatene å føle seg fullstendig alene, selv om man så langt fra er alene....


men en kveld i byen kan si til deg... ja jeg er stille nå... men se for deg hvordan det blir her i morgen når bodene mine bugner av frukt og grønt igjen...



den sier til deg... du vet jeg trenger å hvile jeg også... det er så mange som bruker meg... det er så mange som setter seg ned å deler sine sorger og gleder med meg. Jeg trenger kvelden og natten til å fordøye det


bare kom tilbake i morgen sier den... da vil du se at jeg ikke er død... da vil jeg pulsere av liv igjen... bare se for deg hvordan det er her på dagen....




ja kom tilbake i morgen, da skal jeg åpne øynene mine for deg igjen,


nok en gang skal du få smake på alt det gode jeg har å tilby. Sette deg ned å bruke dine sanser på alt jeg har å tilby igjen...



men i kveld... i kveld må du la meg få hvile...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar